Shopping Trip: Swanmarket Rotterdam

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de Swanmarket in Rotterdam geweest. Ik wilde al veel eerder gaan, maar het kwam er maar niet van. Ik had steeds al iets gepland staan. Deze keer had ik het evenement met dikke, onderstreepte letters in mijn agenda gezet, zodat ik het niet kon vergeten.

“Swan Market is een lifestyle markt, waar een erg divers creatief aanbod te vinden is. Mode, sieraden, vintage, accessoires, betaalbare kunst, etc. zijn ruim vertegenwoordigd tijdens Swan Market. Naast al het shop-plezier word je verwend met (h)eerlijke horeca en live muzikale optredens.” (bron: Swanmarket.nl)

Dit keer was Fenixloods I het decor voor de Swanmarket. Een prachtige locatie, vond ik. Fenixloods I is een voormalige industriële loods waar straks bewoners en ondernemers een eigen plek kunnen creëren. Tot het zo ver is worden de loodsen gebruikt voor evenementen. Het is een enorme ruimte, maar door de kraampjes en de mensen voelde het toch best knus.

Omdat je er niet kunt pinnen had ik van tevoren al contant geld gehaald. Ik vond het ook wel fijn om een vast budget te hebben, want laten we eerlijk wezen… de decembermaand is geen goedkope tijd. Nu ben ik sowieso niet iemand die zomaar alles koopt. Ik heb nogal last van het DIY-virus. Als ik iets leuks zie denk ik automatisch: ow, dat kan ik zelf ook maken! Zo heb ik nu weer bedacht dat ik mijn eigen winter haarband/oorwarmer ga maken. Jeweetwel.. zo’n band die je over je oren doet en ze lekker warm houd.

Anyway, moving on to the good stuff!
Jullie zullen je nu wel afvragen of ik daadwerkelijk iets gekocht heb. En zo ja, wat?! Wel nu, lieve lezers… de score van de dag:

Handtekening Blueberry Hearts

Leave a comment

