H&M wishlist

If fashion came free…

One can dream right? Maar helaas, niets is gratis! Gelukkig hebben we modeketens als H&M die ons mooie items geven waar we onze bankrekening niet volledig leeg voor hoeven te plunderen. Gisteren ontving ik hun nieuwsbrief (I know, those are extremely dangerous!) en ik werd er helemaal hebberig van! Ik denk dat ik ze morgen maar eens met een bezoekje ga vereren…

Deze items staan op mijn wensenlijstje…En op die van jullie?

H&M wishlist

1. Tricot singlet €9,95
2. Handtas €39,95 (in zwart of mint, I can’t decide!)
3. Eiffeltoren legging €14,95
4. Korte kimono €19,95
5. Open leren schoenen €59,95

Handtekening Blueberry Hearts

 

Leave a comment

