Stijlbijbel favourites (voorjaar 2014)

De Elle Stijlbijbel, de 260 pagina’s tellende gids stampvol kleding en accessoire-inspiratie, is inmiddels een fenomeen. Met de Stijlbijbel in the pocket komt het dik in orde met jouw nieuwe garderobe voor dit seizoen.

Ook dit keer stelt Elle zeker niet teleur. In de Stijlbijbel Voorjaar 2014 stonden weer een aantal prachtige stukken die zeker op mijn wishlist komen! Dit zijn mijn favorieten…

Stijlbijbel Favourites

1. Lily Collage Midi Dress, French Connection €170
De grote bloemenprint en het rustige kleurgebruik maken deze jurk perfect voor een dagje op het terras of een chique, zomers feest. Doordat de voorkant van de jurk net iets korter is dan de achterkant komen je mooie hakken ook nog eens prachtig uit.

2.  Bad Girl riem, Moschino €211
Okee, ik zal eerlijk zijn. Ik ga geen €211 neertellen voor een riem. No way! Maar wellicht zit er een DIY in het verschiet… Deze riem is all about making a statement.

3. Bunny pendant, Origami Jewellery €140
Eigenlijk was het de papegaai die op pagina 130 van de bladzijde sprong, maar ik ben meer een bunny-person. Er valt heel wat te kiezen bij Origami Jewellery. Ze hebben zoveel leuke ontwerpen, ga er snel kijken! (En nee, ik heb geen aandelen. Ik ben gewoon enthousiast😉 )

4. Off Track Planet’s Travel Guide for the Young, Sexy, and Broke, Bol.com €15,49
Dit is een reisgids zoals je ze niet vaak ziet. Hier vind je geen saaie feitjes over dat ene standbeeld dat het uitzicht vanuit jouw hotelraam blokkeert, maar de locatie van de beste plekken om een tattoo te nemen, waar je de beste streetart kunt vinden, de beste partyspots en de restaurants waar de gefrituurde insecten het beste smaken! De gids bevat informatie over ongeveer 100 bestemmingen (denk Buenos Aires, Brazilië, Columbië, Griekenland en Thailand).

Handtekening Blueberry Hearts

 

 

Leave a comment

