Currently Crushing on….

Waarom zijn er toch zoveel leuke producten?! Neem nu deze tissuehouder in de vorm van een boomstam, inclusief eekhoorn! Dan is die verkoudheid toch een stuk minder erg? Nee, toch niet? Ach, het is in ieder geval een stuk vrolijker dan die deprimerende kartonnen tissue box. Vind ik althans wel😉

Deze Olaf ‘You melt my heart’ music box really makes me wanna build a snowman! Sowieso is Olaf mijn favoriete karakter uit Frozen. Een tikje naïef, maar met een hart van goud. Ik zou hem graag een ‘warme’ knuffel geven!

En als we het dan toch over warme knuffels hebben… wat dachten jullie van deze heerlijke foute, maar toch een beetje sexy off-the-shoulder trui van DentzDesign via Etsy? Voor wie iedere Kerst traditiegetrouw Home Alone kijkt is er ook een ‘Merry Christmas, ya filthy animal’ trui!

Maar we zijn er nog niet! Echt, nog meer leuke dingen? Jazeker! Kijk maar eens naar dit Peter the Fox nekkussen en deze Manatea. Of wat dacht je van een verrassend ontbijtje in de vorm van een kat, skull of uil?

Collage november

Ze zijn allemaal zo leuk… ik kan gewoon niet kiezen!

#keuzestress

Handtekening Blueberry Hearts

Leave a comment

